אין כיום ילד אשר לא מכיר את השמות ווטסון ושרלוק הולמס וזה לא רק בגלל סדרת הסרטים של רוברט דאוני ג'וניור אלא גם ובעיקר בגלל סדרת הספרים המצוינת של ארתור קונן דויל. כך הסיפורים של שרלוק ומלחמתו בפושעים חצו יבשות והיריבות עם ד"ר מוריאטי היא אולי היריבות הגדולה ביותר בספרות האנגלית. אין ספק כי גם הספרים של ארתור וגם הסרטים ההוליוודיים הם מאוד מעניינים אך אין ספק כי הם לוקים בחסר וזאת עקב העובדה כי הם לא מערבים את הצופים או הקוראים בעלילה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי חדר בריחה sherlocked בסגנון שרלוק הולמס הוא אולי הפתרון הטוב ביותר לחסרון זה. חדר בריחה זה המבוסס על הסיפורים של שרלוק ייתן לכם להרגיש כמו בלשים אמתיים ולפתור את הרצח בצורה מהירה, קלה ואיכותית שכמותה לא תקבלו בשום מקום אחר.

האם צריך ניסיון בכדי להצליח בחדר שרלוק?

אין ספק כי בילוי בחדר בריחה הוא אחד הבילויים המהנים והמיוחדים ביותר שיש. הבילוי הזה מעניק לנו כל כך הרבה והוא מהווה את הבילוי המושלם. אך יש רבים אשר מעולם לא היו בחדר בריחה ועל כן הם חוששים כי הם לא יצליחו בו וכך יוצא כי מהפחד הם כלל לא מגיעים אל חדר הבריחה. אם כן אנחנו חייבים לציין כי חדר הבריחה של שרלוק הולמס הוא ממש לא קל, אך הוא בהחלט מתאים גם לאנשים אשר מעולם לא התנסו בחדרי בריחה. על כן אל תתנו לפחד לשלוט בכם ופנו אל חדרי בריחה ובעיקר אל חדר הבריחה של שרלוק הולמס שלדעת רבים הוא אחד הטובים בארץ.

על מה הקפידו המתכננים בחדר שרלוק הולמס?

חדר הבריחה של שרלוק הולמס משלב בין שני דברים. אחד הושקעו בו שעות רבות ומאות אלפי שקלים בתפאורה של החדר כך שאתם תנסו לפתור את החידות במקום היפה והמרשים ביותר שיש. שנית אתם צריכים להבין כי הושקעה עבודה עצומה על ידי מומחים בתחום בחידות שיש בחדר כך שאתם תיהנו הנאה אדירה מהחדר.

כתיבת תגובה