חדרי בריחה הפכו זה מכבר לאטרקציה מלהיבה שכמעט כל בנאדם חווה לפחות פעם אחת בחייו, כאשר יש אנשים שכבר חלשו על חדרי בריחה רבים בכל רחבי הארץ. חדרי הבריחה בנויים בקונספט מאוד פשוט: יש עלילה, חידות ואתגרים וצריך לצאת מהחדר תוך 60 דקות כדי לצלוח אותו. ישנם מגוון חדרים ואת כולם תוכלו למצוא באתר sherlocked.co.il יש חדרי בריחה בדרגות קושי שונות וכאלה שמתאימים לקהלי יעד ספציפיים.

להלן 10 חדרי בריחה שאתם חייבים להכיר

המסור – סרט האימה "המסור" היה סרט פופולרי מאוד ומזוויעה במיוחד. כיאה לכך גם חדר הבריחה שלו יהיה כזה ואם אתם חובבי אימה הרי שזהו חדר מצוין עבורכם. אתם נמצאים בתוך חדר נטוש, רגליים קשורות באזיקים וצריכים להשתחרר ולברוח מהחדר כשאתם מנסים להישאר בחיים.

האתגר: סודי ביותר – אתם סוכני FBI שצריכים לגלות את הסוד השמור ביותר בעולם. כאשר מגיע טלפון ממישהו שיכול לעזור לכם לגלות פרטים נוספים ולקבל את המידע לו אתם זקוקים מנסים להפריע לכם בדרך לקבלת המידע שלכם. אתם צריכים לחשוף את המידע ולהישאר בחיים כדי לספר ולפרסם אותו.

מונסטרופוליסחדר בריחה לילדים באווירה ילדותית שמתאימה לכל המשפחה. החוויה שתכניס אתכם לתוך הסרט של מפלצות בע"מ עם תפאורה משגעת. אתם חלק מתחרות ההפחדות השנתית של המפלצות ונדרשים לעמוד מול המפלצות המפחידות כאשר אתם מנסים להישאר בני אדם.

הצלצול – כולם מכירים את הסרט הצלצול בין אם ראיתם אותו ובין אם לא. הסרט המפחיד שגרם לאנשים רבים להישאר ערים לילות רבים לאחר הצפייה בו, מכניס אתכם לעלילה כאשר ילדה קטנה שמטילה אימה על מי שצופה בה נרצחת על ידי אימה שלה והעיתונאית שעומדת לפרסם את זה נעלמת. כעת אתם צריכים לגלות ולפרסם מה שקרה לילדה.

הטיטאניק – אחד החדרים המובילים בישראל הוא חדר הטיטאניק אותו תוכלו למצוא גם בתל אביב וגם באילת. הסרט ששינה את חיי כולנו המבוסס על סיפור אמיתי, יכניס אתכם לתוך הספינה האגדית כאשר אתם קשורים באזיקים ומשם תצטרכו למצוא את הדרך שלכם ולהימלט מהספינה לפני שהיא תטבע.

גנב עירוני – שוד בנק – כאן אתם מכניסים את עצמכם לנעליו של שודדי הבנק, אספו את החברים וצאו לשוד מוצלח כאשר אתם פותרים חידות ורוצים לחזור הביתה מבלי להיתפס.

הפולחן – עוד חדר אימה מרתק, נחטפתם ואתם צריכים למצוא את הדרך החוצה תוך 60 דקות.

המוזיאוןחדר בריחה מדליק במיוחד עם תפאורה יפיפייה. אתם נמצאים בתוך מוזיאון שנגנב ממנו חפץ יקר בעל ערך. לפני שיימסר לידיים הלא נכונות יהיה עליכם למצוא את החפץ ולהשיבו בחזרה אל המוזיאון.

אבירי השולחן העגול – הרפתקה מסתורית בתוך העולם של המלך ארתור, כאשר אתם צריכים לשמור על חרב האקסקליבר המפורסמת שמורדרד הרשע והצבא שלו מנסים לגנוב.

תיבת פנדורה – מומלץ ללמוד את הסיפור על תיבת פנדורה לפני ההגעה לחדר זה. מה שאתם צריכים לדעת הוא שאותה אישה בשם פנדורה, הייתה סקרנית ופתחה את התיבה שקיבלה מהאלים והתבקשה לא לפתוח אותה. כעונש התיבה שנפתחה שחררה זוועות וצרות לכל העולם. על מנת לשחרר את התקווה שתעצור את הרוע בעולם תצטרכו למצוא את התיבה ולפתוח אותה בשנית.

קראו גם:

אסקייפ רום לאוהבי הרפתקאות

איפה אפשר למצוא חדר בריחה שרלוק הולמס?

 

כתיבת תגובה