אחת הדרכים הפופולאריות להתחתן כיום היא בחתונה במקום פתוח. חתונה כזאת היא חתונה שכוללת אוויר חופשי, את הכוכבים כחופת השמיים, ובכלל המון נופים וטבע ירוק שהם בעצם העיצוב שמלווה את כל האירוע שלכם.

אבל כיצד מארגנים חתונות בטבע? כדי לארגן חתונה כזאת צריך מגוון אלמנטים להרמת האירוע, שכן אירוע כזה אינו מתרחש באולם או בגן אירועים שבהם ישנו כל הציוד שאתם זקוקים לו לחתונה. אז מה צריך בשביל חתונה שכזאת?

חשמל – אחד האלמנטים הראשונים שתזדקקו לו הוא חשמל. עבור חתונה שמתקיימת בחוץ, תצטרכו לארגן גנרטורים שיאפשרו לכם חשמל בכל האזור שבחרתם לארגן בו את החתונה. גנרטורים תצטרכו לחבר למערכות התאורה וההגברה, למקררים, לבר ועוד. בכך תוכלו ליהנות מחשמל במשך כל האירוע.

מקומות ישיבה – מקומות הישיבה תלויים באופן החתונה שתבחרו לערוך. ישנן חתונות בטבע שהן חתונות בהן הישיבה תהיה על מחצלות, וישנן כאלה שהישיבה תהיה בשולחנות וכסאות. בכל מקרה תצטרכו לארגן מקומות ישיבה ראויים לאורחים שלכם ולהתאים אותם לקהל המוזמנים שלכם ולדאוג גם למבוגרים וגם לילדים.

קייטרינג – חשוב לוודא כי לא יחסר אוכל בחתונה מסוג זה. החליטו מהו סוג האוכל שאתם מביאים. האם אתם דואגים לחברת קייטרינג? האם זאת חתונה שבה האורחים מביאים את האוכל במקום מתנות? או שמא אתם דואגים לאוכל שהוא פינגר פוד או דוכנים? בדקו מהן האופציות שהעומדות לרשותכם.

ארגון במה וחופה – בחתונה שמתקיימת בחוץ יש לדאוג לבמה לריקודים ולמקום טוב לקיים בו את החופה. לשם כך תצטרכו לבנות ולהקים מקום טוב ויציב לכם ולאורחים שלכם. באותה נשימה מומלץ לארגן ביטוח מתאים לאורחים שלכם מפני תאונות.

חנייה ונגישות למקום – בדקו כי המקום שבחרתם נגיש ויש בו מקומות חנייה. חשוב לוודא כי המקום שבחרתם בטבע הינו נגיש והוא מתאים לכולם וכי ניתן לחנות בו בקלות.

אישורים מתאימים – עוד חשוב לקבל את כל האישורים המתאימים מהרשויות השונות לארגון החתונה בטבע. בכך תוכלו לערוך את החתונה בראש שקט וללא הפרעות.

כתיבת תגובה