ארגון חתונה זה אחד הדברים הכי קשים שתיקחו על עצמכם בחייכם הפרטיים ואולי אף המקצועיים. ישנם כל כך הרבה פרטים שצריך לחשוב עליהם, כל כך הרבה לחץ ועצם המחשבה שמדובר באירוע של פעם בחיים אשר אסור ששום פרט בו יתקלקל, ייהרס או לא יהיה כפי שאנחנו מצפים, בהחלט לא מוסיפה לתחושות האישיות ולמד הלחץ בו אנחנו נמצאים.

 

בין הפרטים הרבים שצריך לזכור כאשר מתכננים חתונה, אסור לשכוח לקנות ולהביא לאורחים מזכרות מיוחדות, הוקרת תודה על כך שהם באו לחגוג איתנו בשמחתנו וכן תזכורת שתהיה איתם זמן מסוים או תמיד ותזכיר להם את האירוע שלנו ושהם השתתפו בו.

 

יש הסבורים שמזכרות לחתונה זה סוג של גימיק, אך אנחנו ואתם יודעים שזה לא כך. לנו אין דרך אמיתית וקלה להגיד תודה לכל אורח ואורח שבאים לחתונה. חלק מהאורחים הם חברים ובני משפחה קרובים אשר בוודאי נתקשר אליהם אחרי החתונה או נזמין אותם לארוחה ונודה להם שהם שמחו בשמחתנו אך חלק גדול מהאורחים הם אנשים שאנחנו לא מכירים באופן אישי והאפשרות שלנו להגיד להם תודה שהם באו לשמוח בשמחתנו, הוא לא גבוה. לכן בעזרת מזכרות לחתונה שאנחנו קונים ומעניקים לאורחים, אנחנו אומרים להם תודה על כך שהם באו לחתונה שלנו ועל הדרך גם נותנים להם משהו שימושי שיהווה כמין תזכורת לאירוע שלנו ולעובדה שהם חגגו איתנו.

 

מזכרות לחתונה  – דברים פופולאריים ורעיונות מיוחדים

 

אפשר לחלק את העולם של מזכרות לחתונות ל-3 קבוצות עיקריות: המזכרות הפופולאריות שניתן למצוא בשלל אירועים, המזכרות המקוריות אשר אנחנו יכולים ליצור או לקנות באופן ייחודי, והמזכרות שלא בהכרח יש להן מאפיין של מזכרת אך הן שימושיות.

 

המזכרות הפופולאריות ביותר הן מזכרות בנוסח, מגנטים מיוחדים לאירועים עם כיתוב שמות הזוג ותאריך האירוע. מזכרת פופולארית אחרת היא שקית קטנה של זרעים עליה כתוב שם האירוע והחוגגים. עוד מזכרת פופולארית יכול להיות ספרון תפילות קטן עם חריטה של שמנו. מזכרת פופולארית אחרת היא חולצה או כובע עם תמונה שלנו, תאריך האירוע והשם שלנו.

 

כשמדובר במזכרות מקוריות אנחנו יכולים לחשוב על שלל אפשרויות, למשל ספרון קטן עם דברים אישים שאנחנו כתבנו, דיסק און קיי עם תמונות או סרטון שיצרנו לאורחים, קישוט מעוצב על ידנו שיכול לשמש אותם בבית ועוד מגוון רעיונות מקוריים שאנחנו יכולים ליצור או לקנות אותם.

 

מזכרות שיכולות להיות שימושיות אך הן לא בהכרח בעלי מאפיין של מזכרת, יכולות להיות בדמות דברים למטבח, קישוטים לבית, דברים שיכולים לשמש במשרד או בעבודה, פרטי לבוש ועוד מגוון חפצים. מה שחשוב שהם יהיו יפים מעוצבים היטב, ושלא נשכח לכתוב את שמנו ואת תאריך האירוע. בסיכומו של דבר מדובר במזכרות לחתונה, לא בשום דבר אחר.

כתיבת תגובה